מי זקוק לחנות וירטואלית?
יזמים רבים המעוניינים להיכנס לשוק בוחרים לפתוח חנות וירטואלית. טעות היא לחשוב כי סכום ההשקעה הוא עלות הקמת האתר ותפעולו. חנות וירטואלית, על מנת שתיצור תזרים מינימאלי, צריכה לפרסם עצמה ולדאוג לקשר ישיר ללקוחותיה במשך שנה לפחות. חנות שאין מאחוריה רשת או חנות ממשית, קיימת רק ברשת. היא צריכה לפצות על זה שאין לה "ויטרינה" על ידי שימת דגש על פרטים שנוסכים אמון בציבור הלקוחות. אתר הבית שלה חייב שיהיה בעל ממשק נוח ויעיל. הלקוח צריך להתרשם לא רק מהעיצוב, אלא מאפשרות הרכישה ומהמידע שמוצג בפניו. ככל שיהיו אלו נוחים יותר, וככל שינתנו לו אפשרויות לקשר טלפוני, מרכז הזמנות פעיל ושירות לקוחות – כך אחוז הקונים יגדל, בהתאמה.
חזרהלכל הכתבות